Селидівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 П`ятниця, 24.05.2019, 04:35
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Наше опитування
Чи потрібно зробити доступ батьків до шкільних оцінок своєї дитини на шкільному сайті?
Всього відповідей: 637

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

З ЦТДЮ м. Селидового щорічно укладаються договори про сумісну діяльність, згідно якого на базі школи працюють філії гуртків:

 

2014-2015 н.р.

2015-2016 н.р.

2016-2017 н.р.

Орігамі

+

+

-

Сувенір

+

+

+

Художнє слово

-

+

-

Бісероплетіння

+

+

-

Керівники гуртків ЦТДЮ відвідують батьківські збори, проводять роз’яснювальну роботу щодо залучення дітей до позакласної і позашкільної роботи, особливо соціально-вразливих категорій і «групи ризику».

В таборі з денним перебуванням «Промінець», який у дві зміни охоплює 60 дітей, щороку організоване дозвілля (в першу чергу для дітей пільгових категорій і «групи ризику»).

В цілому, виховна робота, яка проводиться педколективом у школі, позитивно впливає на соціальну адаптацію учнів та підготовку їх до самостійного життя.

Робота учнівського самоврядування організована у відповідності до діючої нормативно-правової бази України. Радою Учнівського самоврядування за підтримки педагога-організатора проводилися загальношкільні свята та заходи, тематичні лінійки, бесіди, рейди по відвідуванню школи учнями, дотриманню зовнішнього вигляду учнів, робота над проектами секторів, участь у міських заходах, акціях та конкурсах. Робота спрямовується на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей, виховання в них впевненості в собі, на усвідомленому виборі здорового способу життя. Метою самоврядування є спільна колективна творча справа, яка об’єднує навколо себе максимальну кількість учасників, дає можливість кожному спробувати свої сили, розкрити здібності і можливості. Ці завдання реалізуються через пропаганду духовних надбань українського народу та заходи, спрямовані на виховання любові до рідної землі, на осмислення самовизначення  у виборі професії.

У самоврядуванні задіяні учні 5-11 класів. В шкільному самоврядуванні діють наступні сектори:

  • навчальний сектор
  • культурно-масовий сектор
  • сектор дисципліни та порядку
  • інформаційний сектор
  • сектор «За здоровий спосіб життя»
  • трудовий сектор
  • сектор примирення та соціального захисту

Кожний сектор має план роботи, який є складовою частиною загального плану роботи Ради учнівського самоврядування. З числа учнів обираються голова сектору та його заступник. Координують роботу секторів учителі-куратори.

Усі ланки тісно пов’язані спільними корисними справами. Робота секторів направлена саме в таке русло, робота учнів над проектами допомогла згуртувати учнів, сприяла самореалізації їх здібностей та організувала їх позакласне життя.

Сектор дисципліни та порядку постійно проводить рейди «Жодного палильника поруч», «Мій зовнішній вигляд», «Ідеальний учень». Робота навчального сектору спрямована на мотивацію учнів підвищувати рівень навчальних досягнень, про що свідчать проведені акції та виставки: «Ідеальний щоденник та зошит», «Живи, книго!». Культурно-масовий сектор відповідально відноситься до своїх обов’язків, про що свідчить високий рівень підготовки та проведення виховних заходів: «Міс Осінь», «Наші таланти», День працівника освіти, Новорічні ранки, тощо. Учні школи ініціюють позакласні заходи, під час яких відпрацьовують уміння працювати з ІКТ та комунікативні компетенції. Сектором «За здоровий спосіб життя» проводились спортивні змагання серед учнів та батьків і вчителів школи. Трудовий сектор проводить традиційні суботники щодо благоустрою шкільної та прилеглої території. Створенню психологічного клімату в учнівському середовищі сприяє сектор примирення, діяльність якого координує соціальний педагог. Члени інформаційного сектору інформують учнівську та батьківську громадськість про новини шкільного життя.

Традиційними є загальношкільні свята:

  • свято Першого дзвоника;
  • святкування Дня працівників освіти;
  • свято «Міс Осінь»;
  • свято «Наші таланти»;
  • свято «Хеллоуїн»;
  • День самоврядування;
  • новорічні ранки;
  • свято Миколая;
  • вечір зустрічі випускників;
  • свято до Дня святого Валентина;
  • свято до Дня Перемоги;
  • свято вручення подяк та грамот «Зоряний час»;
  • свято останнього дзвоника;
  • свято вручення атестатів випускникам.

      Радою учнівського самоврядування були організовані благодійні акції «Серце до серця», «Перехрестя дружби», спрямовані на надання допомоги учням Мар’їнської ЗОШ №2, подарунки для шкіл інших областей України.

 

XI. Організація харчування дітей

          З метою організації  гарячого харчування учнів в школі на початку навчального року видаються накази про організацію харчування учнів, створення бракеражної комісії, забезпечення безкоштовним харчуванням дітей пільгових категорій, затверджується графік прийому їжі, організовується чергування адміністрації, педагогічних працівників, учнівського самоврядування в обідній залі. Постійний контроль за організацією харчування здійснює заступник директора з виховної роботи. Щоденне меню затверджується директором, відповідно до двотижневого примірного меню.

 Санітарний стан харчоблоку та обідньої зали задовільний, відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Кухонний та столовий посуд миється та дезінфікується засобами, визначеними інструкцією з організації харчування дітей. Товарне сусідство наявних продуктів та терміни їх зберігання відповідають вимогам. Документація кухаря та комірника ведеться згідно вимог.

Харчоблок забезпечений електричними печами 6-ти, 2-х, 1-ноконфорними, електричною духовою шафою, електром’ясорубкою, морозильною камерою, двома побутовими холодильниками, вагами (напольні та настільні), стелажами для зберігання посуду,   холодною проточною водою, миючими та дезінфікуючими засобами. Для нагріву води використовуються електричні нагрівачі на 400 та 100 літрів. Для запасу питної води використовується ємкість об'ємом 100 літрів.   Все обладнання підтримується в робочому задовільному стані. Харчоблок повністю забезпечений кадрами. Штат працівників їдальні становить 4 особи: кухар 6 кваліфікаційного розряду, кухар 3 кваліфікаційного розряду, комірник та помічник кухаря. Всі працівники харчоблоку своєчасно проходять медичні огляди. Нагляд за здоров’ям працівників харчоблоку, санітарно-гігієнічним станом залу, зони приготування та зберігання харчових продуктів забезпечує медсестра.

 Якість страв та їх калорійність відповідає нормам та вимогам  технології приготування їжі. Результати контролю закладки продуктів у котли приготування їжі,  бракеражу готової продукції  реєструються у відповідному журналі.  Добові проби зберігаються щоденно в холодильнику, в окремих банках з кришкою протягом 1,5 діб. У їдальні є інформаційний куточок, де знаходиться примірне двотижневе меню, поточне меню, графік прийому їжі, список членів бракеражної комісії, графік чергування адміністрації та вчителів.

 Загальна кількість учнів, що отримують гарячі сніданки складає понад 50% учнів школи і є більш-менш постійним. Для учнів соціально вразливих категорій організовано безкоштовне харчування. Класними керівниками приділяється увага роботі з учнями та їх батьками щодо формування в учнів навичок та культури здорового харчування, етики прийому їжі, профілактики харчових отруєнь та інфекційних захворювань.

 

XIІI.Соціально-психологічний супровід навчально-виховного процесу

13.1. Нормативно-правове забезпечення діяльності психологічної служби.

Діяльність психологічної служби школи забезпечує практичний психолог  у тісному взаємозв'язку з админістрацією, учителями і  батьками.

У своїй роботі практичний психолог керується наступними нормативно - правовими документами:       

  1. Конституція України.
  2. Закон України "Про освіту"
  3. Конвенція про права дитини.
  4. Декларація прав людини.
  5. Положення про психологічну службу системи освіти України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.07.2009р. № 616 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07.2009р. за № 687/1670. Етичний кодекс психолога.
  6. Про планування діяльності практичних психологів.
  7. Статут школи.
  8. Посадова інструкція практичного психолога закладу освіти.

           Свою діяльність  здійснює в рамках психологічного супроводу навчально - виховного процесу згідно річного плану роботи.

 

13.2. Рівень організації роботи психологічної служби школи

Діяльність психологічної служби спрямована на збереження психічного і психологічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу, організована з урахуванням проблеми, над якою працює навчальний заклад, запитів адміністрації, учасників НВП, виконання національних програм.

Основними напрямами діяльності  є: допомога учням 1-х та 5-х класів в адаптації до нових умов навчально-виховного процесу, надання психолого-педагогічної допомоги при підготовці та під час проходження ДПА і ЗНО, психологічний супровід адаптації учнів 10-х класів та обдарованих учнів, профорієнтаційна робота, робота з дітьми «групи ризику», психологічне супроводження дітей з особливими потребами, родин пільгових категорій.

Враховуючи профільність школи, увага приділяється поглибленому вивченню інтересів, нахилів та здібностей учнів за допомогою батареї тестів:

  1. Карта інтересів А.Е.Голомштока
  2. Встановлення професійного типу особистості за тестом Голанда
  3. Методика «Оцінка комунікативних і організаторських здібностей особистості» КОС-1 (В.В.Синявський, В.А.Федоришин)

За результатами психодіагностичного обстеження складається звіт, планується розвиваюча та корекційна робота, надається консультативна допомога.   

Формуванню готовності випускників до професійного самовизначення та життєвої самореалізації допомагає  вивчення спецкурсу «Побудова кар'єри».

На етапі адаптації дитини до умов шкільного навчання найважливіше завдання діяльності практичного психолога  – збереження психологічного здоров’я дитини. Показником психологічного здоров'я є адатованість дитини до соціуму і показники тривожності. По результатам діагностики відокремлюється група дітей, яка потребує індивідуальної підтримки.

Оформлений куточок з прав дитини, в якому розміщені дані про організації (з номерами телефонів), до яких можна звернутися з приводу порушення прав дитини.

Здійснюється соціальний та психологічний супровід  та патронаж сімей, в яких виховуються діти – інваліди (17 учнів), діти –сироти (8 сімей), діти, позбавлені батьківського піклування (18 сімей)  з метою подолання життєвих труднощів, збереження, підвищення їх соціального статусу. Для більш ефективної допомоги дітям даної категорії розроблені індивідуальні картки психологічного супроводу згідно медичного діагнозу, що дає змогу постійного моніторингу потреб дитини.

З метою запобігання конфліктним ситуаціям,  виховання толерантного ставлення один до одного, розвитку вмінь вислухати протилежну сторону, ставити себе на місце іншого, усвідомлювати власні можливості, конструктивно розв’язувати конфлікти, учні з задоволенням працюють у «Секторі примирення та соціального захисту» Ради учнівського самоврядування.         

 

13.3 Співпраця психологічної служби з учасниками НВП (робота з учнями вразливої категорії, співпраця з класними керівниками).

Робота з педагогічними працівниками та батьками полягає у просвітницькій діяльності, індивідуальному та груповому консультуванні, профілактиці професійного вигорання педагогів, здійсненні психологічного супроводу вчителів у міжатестаційний період. Актуальними питаннями для батьків є особливості розвитку дітей у різних вікових періодах, взаємодія з дітьми в підлітковому віці, проблеми адаптації, шкільної тривожності. Педагогів  хвилює формування позитивного психологічного клімату в класі, налагодження доброзичливих взаємовідносин «учитель-учень», «учень-учень» проблеми поведінки дітей у підлітковому віці.

Соціальний педагог, при виконанні свої посадових обов’язків, співпрацює з класними керівниками. Взаємодія  з вчителями-предметниками, класними керівниками, відбувається  у формі консультацій,  тренінгів, рекомендацій,  бесід. Педагоги  звертаються   за допомогою у вирішенні різних проблем, які виникають при спілкуванні з дітьми.

    Соціальний педагог здійснює посередництво між школою, сім′єю, трудовим колективом, громадськістю, організує їх взаємодію, об′єднує  зусилля  для всебічного розвитку дітей, підлітків як особистостей, забезпечує їх благополуччя в мікросоціумі. Сприяє участі вихованців у науковій, художній творчості, спортивній, суспільно корисній діяльності, виявленню обдарувань, талантів. Дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді. Діти залучаються до таких конкурсів: «Вернісаж», «Старти надій», «Дерзайте,  ви талановиті!», «Великодній дивограй»,  де  вони  займають призові місця. Учні приймають участь у позакласній діяльності, виховних заходах, годинах спілкування тощо.

Класні керівники на початку року складають соціальний паспорт класу та надають соціальному педагогу інформацію щодо учнів пільгових, соціально вразливих категорій учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги. Крім того, класні керівники та вчителі-предметники звертають увагу соціального педагога на проблемну поведінку учнів. Соціальний педагог спостерігає за учнями під час навчальної діяльності та спілкування учнів між собою. Соціальний педагог проводить також індивідуальні та групові консультації для педагогів, учнів, батьків стосовно вікових та індивідуальних особливостей учнів. Проводить виховні, соціально-перетворювальні заходи, тренінгові заняття.

Разом з класним керівником, практичним психологом соціальний педагог відвідує учнів на дому з метою визначення соціально-побутових умов проживання та у разі невідвідування учнями школи без поважних причин, конфліктних ситуацій у родині, навчання та виховання дітей,  складаються відповідні акти.

Фахівці психологічної служби проводять просвітницьку роботу щодо формування негативного ставлення учнів до протиправних дій, впроваджують в навчально-виховний процес навчально-методичні рекомендації. З метою підготовки до проведення корекційної роботи проводиться соціометрію в 5-11 класах. За результатами дослідження надаються рекомендації педагогам відносно роботи з учнями, схильними до проявів девіантної та делінквентної поведінки.

Психологічний супровід навчально-виховного процесу здійснюється через проведення  корекційно-розвивальних занять для дітей, тренінгів для батьків та вчителів, виступів на батьківських зборах, педрадах, нарадах при директорові та участі в атестаційній комісії школи, годин психолога, на яких проводяться заходи щодо запобігання торгівлі людьми, експлуатації та жорстокого поводження, комерційної, сексуальної експлуатації дітей та безпеки дітей в Інтернеті, профілактики правопорушень.

 

  1. V. Забезпечення якості управлінської діяльності

        З метою оптимізації управління життєдіяльністю шко­ли створено органи управління, діяльність яких дає змо­гу враховувати потреби учасників навчально-виховного процесу. Наявність розгалуженої структури управлінсь­ких органів у школі вимагає організації їх взаємодії, ко­ординації роботи всіх підрозділів.

До структури управлінських органів у школі належать:

- органи колегіального управління школою (конференція, рада школи, педагогічна рада, нарада при директорові);

- адміністрація школи (директор, його заступники з навчально-виховної, виховної, адміністративно-господарської роботи);

- органи громадського самоврядування (учнів – Рада учнівського самоврядування, учителів – профком, методична рада, батьків – батьківський комітет).

Органами колегіального управління школою є конфе­ренція, рада школи, педагогічна рада, нарада при дирек­торові, їх діяльність координується за­лежно від потреб колективу і завдань школи.

Вищим органом громадського самоврядування школи є конференція, що скликається не менше одного разу на рік. Делегати конференції обираються від працівників, учнів, батьків школи.

Конференція:

обирає раду школи, її голову, встановлює термін їх повноважень;

заслуховує звіт директора і голови ради школи;

розглядає питання навчально-виховної, методичної і фінансово-господарської діяльності закладу;

затверджує основні напрями вдосконалення навчально-виховного процесу, розглядає інші найважливіші напрями діяльності навчального закладу;

інші функції, що не суперечать чинному законодавству.

Участь у керівництві закладом бере рада школи як державно-громадська форма управління. Раду школи, діяльність якої регулюється положенням про раду школи, створено за рішенням конференції. До складу ради школи обираються представники педагогічного колективу, учнів школи ІІ-ІІІ ступеня, батьків. Рада школи спрямовує роботу на підвищення ефективності навчально-виховного процесу, взаємодію з сім'єю, громадськістю; визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному і матеріальному забезпеченню навчально-виховного процесу, реалізацію інших завдань школи.

Це достатньо плідна співпраця: з одного боку, школа вивчає та прагне виконати соціальне замовлення батьків (охорона життя та здоров’я дітей, індивідуальний підхід до навчання та виховання, надання повноцінних загальноосвітніх послуг); а з іншого, батьки надають посильну допомогу школі щодо організації навчальної та виховної роботи закладу, надання добровільних благодійних внесків на оновлення матеріально-технічної бази школи, залучають представників громадськості до спільного розв’язання загальноосвітніх проблем.

Постійно діючим органом школи є педагогічна рада. Одне з головних завдань якої є створення дружнього, працездатного педагогічного колективу, в якому кожен почував би себе відповідальним не тільки за доручену йому роботу, а й за всю діяльність школи. Це досягається, окрім інших заходів, правильним добором питань, які виносяться для обговорення педради. Педагогічна рада розглядає питання удосконалення і методичного забезпечення навчально-виховного процесу та інші питання, повязані з діяльністю закладу і забезпечує два напрями діяльності:

1.Організаційно-педагогічний: затвердження плану роботи школи, розгляд підсумків роботи школи за певний період, випуск і переведення учнів, аналіз педагогічного процесу в школі.

2.Науково-педагогічний: методична проблема школи й шляхи її реалізації, обговорення підсумків наукових досліджень, апробацій передового досвіду. Форми науково-методичної діяльності педради є свідчення кваліфікації педагогічного колективу.

Так, обговорення плану роботу школи або звіту методичного об’єднання, кафедри або кого-небудь з учителів на засіданні педради звичайно викликає підвищений інтерес всього колективу; зіставляючи роботу колеги зі своєю власною, кожен намагається використати кращій досвід у своїй роботі.

Робота педагогічної ради планується в річному плані роботи школи відповідно до потреб закладу. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не менше чотирьох разів на рік.

Формою реалізації управлінських рішень є нарада при директорові, змістом якої є спільна робота учасників управлінської діяльності. На нарадах при директорові вирішуються питання, пов'язані з організацією навчаль­но-виховного процесу, виховної роботи, відвідуванням навчальних занять учнями, результатами контролю за станом викладання предметів, роботою з документацією, за господарською діяльністю тощо. Рішення, прийняті на нарадах при директорові доводяться до відома працівників школи.

Управління сучасною школою є складною системою з багатьма внутрішніми взаємозв'язками. Його ефективність багато в чому залежить від правильного розподілу обо­в'язків між адміністрацією школи, до якої належать дирек­тор, заступники з навчально-виховної, виховної та гос­подарської роботи. В школі щорічно на початку навчального року видається наказ «Про розподіл функціональних обов’язків».

З метою демократизації управління, налагодження зво­ротного зв'язку, поточного коригування управлінських рі­шень у навчальному закладі діють органи громадського самоврядування: учнів – рада учнівського самоврядування, учителів – профспілковий комітет, методична рада, предметні кафедри, батьків – батьківський комітет школи (класу), повноваження яких визначає статут школи. Вони є дієвим засобом формування громадської думки, сприяють діалогізації вза­ємин з адміністрацією.

В управлінні загальноосвітнім навчальним закладом важливе місце посідає учнівське самоврядування. В нашій школі це Рада учнівського самоврядування – орган учнівського управління, склад яко­го обирають на учнівських зборах школи (класу). Його діяльність є свідченням реалізації права учнів на участь в управлінні школою, захист своїх прав. Школа визнає її по­вноваження, надає необхідну ін­формацію, сприяє участі у вирішенні питань, пов'язаних з організацією навчання, різноманітних видів діяльності і дозвілля учнівського колективу.

Відповідно до законодавства персонал школи (педагогічний, адміністративно-господар­ський, медичний, навчально-допоміжний, обслуговуючий) має право вільно об'єднуватись у профспілки. Профспілковий комітет погоджує навчальне навантаження, матеріальне заохочення, умови праці пер­соналу, укладає угоди з адміністрацією про охорону праці, повідомляє про скорочення робочих місць.

Методична рада є колегіальним органом педагогіч­них працівників, головне завдання якого — сприяти розвитку та удосконаленню методики навчально-виховного процесу, професійної майстерності і творчого зростання вчителів і вихователів. Вона аналізує та обирає найоптимальніші ва­ріанти змісту освіти, форм і методів навчально-виховного процесу, спо­собів їх реалізації, організовує роботу з підвищення кваліфікації педпрацівників, вивчення, узагальнення і по­ширення передового досвіду.

Батьківський комітет школи (класу) є органом бать­ківського самоврядування, склад якого обирають на бать­ківських зборах. Метою його діяльності є сприяння вико­нанню статутних завдань школи, забезпечення єдності пе­дагогічних вимог до учнів та надання допомоги сім'ї у вихованні й навчанні дітей. Свої зусилля здебільшого він спрямовує на розвиток матеріально-технічної бази, фінансове забезпечення шко­ли.

 

XIV. Роль навчального закладу у житті територіальної громади  та його суспільна оцінка батьківською громадськістю,  громадськими об’єднаннями

14.1. Взаємодія в роботі навчального закладу, сім’ї та громадськості (робота колегіальних органів управління закладом; спільна робота закладу з батьківською громадою щодо поліпшення умов утримання дітей в закладі; різноманітність форм роботи з батьками).

 «Дитину виховує вся громада», - ця народна мудрість не має кордонів. Щоб таке виховання було ефективним, потрібен рух громади і школи в єдиному напрямі, єдність мети і цілей, налаштованість на діалог.

Останнім часом дедалі вагомішою є роль громади в житті школи.

Головним партнером у співпраці з громадськістю є Селидівська міська рада та її виконавчий комітет.

Комунікація з батьківською громадськістю (батьківські збори, індивідуальні бесіди з батьками, відвідування учня вдома, батьківську освіту, участь у творчих конкурсах), волонтерство, партнерство з громадою є ефективними формами співпраці із школою, які ґрунтуються на довірі, діалозі, рівноправності та взаємній вигоді. Зміцнення зв’язків із батьками і громадськістю передумова партнерських стосунків, що передбачають виконання таких завдань школи: надання якісних освітніх послуг, культурно-просвітницька та інформаційна діяльність, профорієнтаційна й фізкультурно-оздоровча робота.

 Тож державно-громадське управління у школі передбачає тісний взаємозв’язок, співпрацю і взаємодію адміністрації та громади.  Представники громади сприяють укріпленню матеріально-технічної бази, поповненню бібліотечного фонду, дарують художню та науково-популярну літературу.  Щороку в закладі проходить свято «Зірковий час» для переможців та учасників  міських, обласних олімпіад, конкурсів, змагань, «Різдвяні Свята», під час яких учнів школи нагороджуємо цінними подарунками за рахунок благодійних  та спонсорських коштів.

Робота з батьками направлена на пропаганду педагогічних знань, що зумовлюють підвищення педагогічної грамотності батьків та допомогу їм в оволодінні системою вмінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома. Педагоги школи, намагаючись охопити якнайширше коло батьків участю в роботі батьківських зборів, проводять їх із використанням інноваційних форм і методів (Чупріянова О.М. – 3-А, Локошко Л.А. – 4-Б, Холодна О.І. – 6-Б, Дмитрієва Т.Л. – 5-А). Адміністрація школи практикує засідання педагогічної ради спільно з батьками та учнями в старших класах. У школі накопичено певний досвід роботи з батьками: вони залучаються до проведення загальношкільних заходів, участі у засіданнях «круглого столу», здійснюють контроль за умовами навчання, виховання та праці в школі з метою охорони здоров’я та дотримання норм безпеки життєдіяльності.

Батьківські комітети надають допомогу з проведення ремонту закладу, беруть активну участь у обстеженні матеріально-побутових умов проживання учнів, тощо

Вищезазначені форми роботи з сім’єю розширюють коло спільних дій стосовно дитини, залучають батьківську громаду до загальноосвітнього процесу в ролі заявника, співвиконавця, експерта, що дозволяє підвищити психолого-педагогічну грамотність батьків, покращується дисципліна учнів,  підвищується рівень засвоєння знань, налагоджується взаємозв'язок «вчителі-батьки». З метою активізації участі батьків у навчально-виховному процесі рішенням Ради школи найактивніші батьки нагороджуються грамотами.

Школа співпрацює з ДНЗ «Чайка» з питань підготовки дітей до навчання в школі. Взаємодія з ЦТДЮ м. Селидового, установами культури (музичною школою м. Селидове, Центральної міської бібліотекою, Будинком культури м. Селидове), Палацом спорту «Авангард» спрямована на культурний розвиток учнів, їх зайнятість у позаурочний час. Тісні зв’язки щодо профілактики правопорушень склалися із відділом кримінальної поліції МВП, СМ центром соціальних служб сім’ї, дітей і молоді, службою у справах дітей.

  Залучаються до проведення виховних заходів згідно планів роботи представники відділу з питань фізичної культури та спорту міської ради, сектора страхових експертів з охорони праці ФССНВ; фахівці з організації ЦЗ та реагування на НС 13ДСНСГУ ДСНС України; ліквідатори аварії на ЧАЕС; служба у справах дітей міської ради, працівники медичних установ, центру зайнятості. Центр підтримки сім’ї м. Селидове надає психосоціальну допомогу, а з питань оздоровлення дітей пільгових категорій – головний спеціаліст у справах сім’ї та молоді міської ради. Патріотичне виховання допомагають реалізувати Селидівська рада ветеранів війни і праці, міська жіноча організація спілки жінок України, рада ветеранів афганської війни «Гіндукуш».

З метою професійної орієнтації учнів укладено договори про співпрацю та стратегічне партнерство з Красноармійським індустріальним інститутом ДВНЗ «ДНТУ», ДВНЗ «Київський університет управління та підприємництва», Селидівським гірничим технікумом та Селидівським професійним ліцеєм. З СГТ, СПЛ, УТСЗН, відділом освіти міської ради, СОГ укладено угоди про виробничу практику для учнів школи, які навчаються за професією «Оператор комп’ютерного набору». До складу атестаційних комісій з проведення державної  кваліфікаційної атестації з робочих професій «Оператор комп’ютерного набору» та «Водій автотранспортних засобів» включаються представники підприємств, організацій та установ міста (АТП ДП "Селидіввугілля" та СГТ).

Залучення представників батьківської громадськості та підприємств, організацій, установ міста до діяльності школи дозволяє забезпечити підвищення якості освітніх послуг; виховання і підвищення громадянської позиції, зростання іміджу закладу.

Задля того щоб ознайомити громадськість із результатами діяльності закладу директор школи щорічно звітує про свою діяльність та роботу закладу у поточному навчальному році.

Школа висвітлює свою роботу на сторінках міської газети «Наша зоря», на сайтах школи, відділу освіти, міста.

 

 

 

 

 

 

 

 

Пошук

Погода

Календар

Архів записів

Copyright MyCorp © 2019Створити безкоштовний сайт на uCoz