Селидівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Неділя, 21.07.2019, 14:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Наше опитування
Чи потрібно зробити доступ батьків до шкільних оцінок своєї дитини на шкільному сайті?
Всього відповідей: 640

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Урок №   10                   8 клас             геометрия               01.10.2014    

Тема.   Прямокутник.

Мета: сформувати в учнів уявлення про прямокутник як один із видів паралелограма; розглянути властивості та ознаки прямокутника; сформувати вміння й навички застосовувати властивості та ознаки прямокутника під час розв'язування задач; сформувати первинні вміння для розв'язування задач на доведення та обчислення; розвивати позитивні риси  особистості.  Виховувати працьовитість, спостережливість, кмітливість,                                 взаємодопомогу, інтерес до математики.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Зміст      уроку

Організаційний етап  

II. Перевірка домашнього завдання

Збираємо зошити учнів на перевірку

Мотивація уроку

Одного разу Сократ, оточений учнями, піднімався до храму. Назустріч їм спускалася відома афінська гетера. "Ось ти пишаєшся своїми учнями, Сократ, - посміхнулася вона йому, - але варто мені тільки легенько поманити їх, як вони покинуть тебе і підуть слідом за мною". Мудрець же відповів : "Так, але ти кличеш їх вниз, в теплу веселу долину, а я веду їх вгору, до неприступних, чистих вершин".Сьогодні ми живемо в геометричний період. Світ, в якому ми живемо, наповнений геометрією будинків і вулиць, гір і полів. На попередньому уроці ми вивчали тему Паралелограм. Але подивіться  навколо ми бачемо багато фігур які мають паралельні сторони, але це не паралелограми. Про які фігури я зараз кажу…….Де ви їх бачити….. Сетуація несподіванності

 Ось і ми з вами сьогодні повинні піднятися на одну сходинку вгору, "долаючи" завдання, які будуть розглянуті на сьогоднішньому уроці, тема якого «Прямокутник». Мета……

 III. Формулювання мети і завдань уроку

Виконання усних вправ за готовими рисунками   

  1.  Чи існує чотирикутник, кути якого дорівнюють 100°, 80°, 135°, 55°?
  2.   Чи існує чотирикутник, у якого три кути тупі й один прямий?
  3.  Чи існує чотирикутник, у якого три кути гострі й один прямий?
  4.  Один із кутів паралелограма дорівнює 40°. Знайдіть решту кутів.
  5.  Периметр паралелограма дорівнює  160 см, а дві його сторони відносяться як 5 : 3. Знайдіть сторони паралелограма.
  6.  Знайдіть кути паралелограма, якщо:

б) градусні міри двох кутів відносяться як 3:6;

в) різниця двох його кутів дорівнює 50°;

г) сума трьох його кутів дорівнює 340°.

а) один з них є прямим;

+Фізминутка

Вивчення нового матеріалу

стор.31  & 4.    Сетуація  припущення

прямокутник

 

VI. Формування вмінь та навичок

Наступний етап уроку - рішення задач. Він пройде під девізом: "Думаємо багато, пишемо мало"

Ситуація  невизначеності

Розв’язування вправ  ...

Це цікаво.

Якщо в прямокутнику з провести бісектриси його кутів, то при їх перетині утворюється прямокутник.

Зверніть увагу!

Якщо в прямокутнику проведена бісектриса, яка перетинає одну зі сторін, то вона відсікає від прямокутника рівнобедрений трикутник.

В жизни нет важней фигуры!

Прямоугольник всюду есть.

С ним любые процедуры

Угол равен, ему – честь!

Дом и Стол, тетрадь и книжка

Прямоугольника пример…

Без фигуры этой – крышка!

Не построишь – мерь, не мерь!

 

Самостійна робота - математичний диктант (взаємоперевірка)

 

1  Чи любий  чотирикутник є паралелограмом? (Ні)

2 Чи любий паралелограм є чотирикутником? (Так)

3 Чому дорівнює сума кутів паралелограма?

4 Чи є прямокутником паралелограм, у якого є прямий кут?

5 Діагоналі паралелограма дорівнюють 3 і 5 дм. Чи є цей паралелограм прямокутником?

6 Сума довжин діагоналей прямокутника 12 см. Знайдіть довжину кожної діагоналі.

ІV. Підсумок уроку.      Де в житті використовуємо вивчений матеріал?

Презентація

 V. Домашнє завдання

 

Пошук

Погода

Календар

Архів записів

Copyright MyCorp © 2019Створити безкоштовний сайт на uCoz