Селидівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Четвер, 22.08.2019, 12:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Наше опитування
Чи потрібно зробити доступ батьків до шкільних оцінок своєї дитини на шкільному сайті?
Всього відповідей: 644

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

 

Аналіз виховної роботи за 2018-2019 н.р

Аналіз виховної роботи   за І семестр у 2017-2018 н.р.

Свою виховну діяльність колектив школи направив на реалізацію проблеми, над якою працює педагогічний колектив, - забезпечення успішної соціалізації учнів школи як ефективний шлях підвищення якості освіти.

Мета виховної роботи – створення сприятливих умов для забезпечення успішної соціалізації учнів школи.

  • вересні колектив школи приймав активну участь в оперативно-профілактичних заходах «Увага! Діти на дорозі!». 1 вересня був проведений Єдиний день безпеки дорожнього руху дітей, під час якого класні керівники 1-11 класів провели профілактичні бесіди; ними відпрацьовані маршрути руху дітей від школи до дому з метою попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму. На виховних годинах складені схеми безпечних маршрутів руху дітей до школи та додому і вклеєні в щоденники. 4 вересня був проведений Єдиний урок з правил дорожнього руху. Впродовж першої декади вересня було проведено 50 виховних годин та бесід, спрямовані на забезпечення виконання учнями вимог Закону країни «Про дорожній рух» з метою збереження життя та здоров’я дітей»
  • ході Всеукраїнського рейду «Урок» (01.09-15.09) і місячника «Всеобуч -2017» (вересень) у мікрорайоні школи проведено ретельний облік дітей шкільного віку (всього 790 чоловік від 6 до 18 років). 760 дітей навчається. Не навчається 30 дітей, четверо з яких не підлягають навчанню, а 15 дітей 6-річного віку не навчається за бажанням батьків. Для хворих дітей, які не можуть відвідувати школу, організоване індивідуальне навчання на дому та в школі з 1 вересня 2017 року.

Станом на 1 вересня до навчання приступили всі учні школи.

В школі ведеться журнал щоденного обліку відвідування учнями школи з метою здійснення суворого контролю за відвідуванням учнями занять. Класні керівники оперативно з'ясовують причини відсутності учнів на заняттях і контролюють надання батьками і учнями виправдовуючих матеріалів щодо пропусків занять.

В результаті здійснення дієвих заходів всі 56 випускників 9-х класів продовжують навчання, 24 з них - у загальноосвітній школі. 25 випускників 11-го класу продовжують навчання у ВНЗ І-ІV рівнів акредитації. Впродовж І чверті учнів, які злісно ухилялися від навчання, не було. Відрахування учнів без подальшого визначення місця їх навчання не проводилося.

Складено соціальний паспорт школи та списки учнів пільгових категорій. Всього учнів на 04.09.2017 - 700, з них пільгових категорій -179 (25,6%): 5 дитини-сироти, 20 дітей, які залишилися без батьківського піклування, 18 дітей-інвалідів, 2 – постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, 1 – діти загиблих шахтарів, 61 - діти одиноких матерів, 72 – з багатодітних сімей. Комісії відвідали сім’ї опікунів всіх дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, про що складено 14 актів (6 опікуни мають по двоє підопічних). Всім опікунам вручені «Пам'ятки опікунам». Укомплектовано 25 справи дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Питання виконання Постанови Кабінету Міністрів від 05.04.1994р. №226 перебуває на постійному контролі. Також в ході огляду відвідано 67 сімей дітей інших пільгових категорій, про що складено відповідні акти. Безкоштовним гарячим харчуванням на кінець року забезпечені 3 дитини-сироти,12 дітей, які залишилися без батьківського піклування,12 дітей з малозабезпечених сімей і 4 дитини, батьки яких є учасниками бойових дій.

Робота педколективу школи щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді проводилася систематично згідно відповідного Плану заходів. До проведення ранньої профілактики дитячої бездоглядності, покращення соціально-реабілітаційної, правової та консультаційної роботи з підлітками та сім’ями залучалися практичний психолог, соціальний педагог, співробітники ЦСССДМ, ССД, ВКМСД.

В планах роботи школи, Ради учнівського самоврядування, в усіх планах виховної роботи класних керівників була запланована робота з питань профілактики жорстокого поводження з дітьми, насильства, торгівлі людьми, правопорушень, алкоголізму, наркоманії, токсикоманії, СНІДу. Складений та затверджений план спільної роботи з ВКМСД, ССД, ЦСССДМ та ЦМЛ, згідно яких проводилась індивідуальна та масова профілактична робота. Особлива увага приділялась контролю за відвідуванням занять учнями з «групи ризику». Проводились Єдині дні медичної інформації та Єдині дні профілактики шкідливих звичок з участю шкільної медсестри, зустрічі із співробітниками поліції та Карнаухом Р.П.

В жовтні місяці з 04.10-10.10.2017 р. проводився тиждень «Мораль. Право. Ми». Впродовж тижня класні керівники 1-11 класів, соціальний педагог Гречка Ю.І. і практичний психолог Потєхіна В.Є. проводили виховні години, години спілкування, анкетування, сюжетно-рольові ігри на морально-правову тематику.

До проведення ранньої профілактики дитячої бездоглядності, покращення соціально-реабілітаційної, правової та консультаційної роботи з підлітками та сім’ями залучалися практичний психолог, соціальний педагог, співробітники ЦСССДМ, ССД, ВКМСД.

В школі працюють соціальний педагог і практичний психолог відповідно до Положення про психологічну службу системи освіти України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.07.2009р. № 616 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07.2009р. за № 687/1670. Вони проводять просвітницьку діяльність щодо формування негативного ставлення учнів до протиправних дій, впроваджують в навчально-виховний процес навчально-методичні рекомендації облІППО. З метою підготовки до проведення корекційної роботи Гречка Ю.І. провела соціометрію в 5,9,11 класах. Вона надала рекомендації педагогам відносно роботи з учнями, схильними до проявів девіантної та делінквентної поведінки.

Шкільний психолог Потєхіна В.Є. провела консультації для 109 батьків щодо вирішення проблем навчання і виховання дітей та охопила корекційною роботою щодо профілактики девіантної поведінки 11 учнів. Вона здійснює моніторинг ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді, визначення причин тривожності та агресивності. Розроблені карти психолого-педагогічного супроводу дітей, схильних до проявів девіантної та делінквентної поведінки. Психолог проводила також відповідне психодіагностичне обстеження дітей.Впродовж І семестру 2017-2018 н.р. до кримінальної відповідальності була притягнута учениця 8-А класу –Дяченко І.,вона стоїть також на обліку у ССД На обліку в наркокабінеті ЦМЛ учнів нашої школи немає . На шкільному обліку перебуває 7 .учнів: 5 - схильні до правопорушень, 2 – до пропусків уроків без поважних причин . За ними закріплені педагоги, які проводять індивідуальну роботу як з учнями, так і з батьками. Неблагополучних сімей на обліку в ССД немає . На шкільному обліку перебуває 6 неблагополучних сімей та сімей, які опинилися в СЖО Купріянови ( 1-В і 2-В), Дяченко (1-А і 8-А), Локошко (8-А), Ткачова (5-А), Прилипко ( 3-Б), Аде (5-А).

Педколектив школи приділяє велику увагу формуванню в учнів здорового способу життя та нетерпимості до шкідливих звичок. У І семестрі 2017-2018 н.р. вся профілактична робота проводилася згідно планів роботи школи, виховної роботи класних керівників та програм «Основи здоров'я» (1-9 кл.), в яких запланована робота з питань профілактики алкоголізму, наркоманії, токсикоманії, тютюнопаління, вензахворювань та СНІДу. В раді учнівського самоврядування функціонує сектор «За здоровий спосіб життя», шкільний комітет фізкультури, які пропагують серед школярів основи здорового способу життя. Складений та затверджений план спільної роботи з ЦМЛ щодо профілактики тютюнопаління, алкоголізму, токсикоманії, СНІДу, вензахворювань, згідно якого проводилась індивідуальна та масова робота. Розроблені та затверджені заходи щодо удосконалення профілактичної роботи по запобіганню поширення наркоманії серед дітей та учнівської молоді та щодо проведення антинікотинової інформаційно-освітньої та профілактичної роботи серед учнів.

Планування роботи класних керівників з питань профілактики наркоманії, алкоголізму, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів серед дітей, учнівської молоді, профілактики СНІДу, вензахворювань відображено у затверджених директором школи планах виховної роботи в розділі «Заходи з безпеки життєдіяльності, формування здорового способу життя. Спортивно-оздоровча робота». Впродовж всієї чверті здійснювалася робота з роз¢яснення антиалкогольного законодавства, морально-правового виховання, попередження наркоманії, токсикоманії та СНІДу. На уроках з «Основ здоров’я», хімії та біології вчителі виховували негативне відношення до шкідливих звичок, формували основи здорового способу життя.

Традиційними в школі стали Єдині дні профілактики шкідливих звичок (третій четвер місяця) та медичної інформації (четвертий четвер місяця). Ці дні часто проводились з участю шкільної медичної медсестри

Ефективні заходи в ході Єдиних днів профілактики шкідливих звичок проводили Локошко Л.А. (1-Б), Жарновнікова Л.Т. (2-А), Данілова В.І. (3-А), Чупріянова О.М. (4-А), Собко Н.М.(4-Б), Холодна О.І. (7-Б), Глущенко Г.О. (6-Б), Дмитрієва Т.Л. (6-А),Манякіна Н.М.(9-А ),Тарановська В.В.(3-Б).Просоленко Л.М.(2-Б), Налескіна А.В.(4-В),Байда Н.В.(5-Б) , Гориславська В.Л.(5-А).

  • робота відзначається позитивною результативністю. Так, за даними служби у справах дітей Селидівської міської ради в І семестрі 2017-2018 н.р. не зареєстровано скоєння злочинів учнями школи в стані наркотичного збудження чи алкогольного сп'яніння.

Класні керівники 5-11 класів проводили виховні заходи, спрямовані на формування у дітей почуття дружби, взаємодопомоги, подолання агресивності. Вчителі знайомили учнів з різними видами насильства, навчали дітей відстоювати свою думку, уникаючи агресивності, всі питання вирішувати з позиції миру, а не фізичної сили.

Всі виховні заходи були спрямовані на розвиток учнів, формування в них активної життєвої позиції, соціальної, полікультурної та комунікативної компетентностей, морально-вольових якостей, почуття власної гідності, відповідальності за свої дії. Всі вчителі досягли поставленої мети, реалізували розвиваючі, виховні та пізнавальні можливості проведених заходів.

Невід’ємною частиною виховної роботи є робота з батьківською громадськістю. В школі створена Рада школи до складу якої входить 21 чоловік: 7 батьків, 7 учителів, 7 учнів. Засідання Ради проходять 1 раз на четверть згідно плану роботи. На засіданні Ради школи розглядались різні питання щодо поліпшення навчально-виховного процесу в школі, а саме: «Про підсумки рейду «Урок» та місячника «Всеобуч», «Про моральний клімат в школі, стиль взаємин між шкільними працівниками учнями та їх батьками.

Результатом діяльності Ради школи є відсутність учнів, які злісно ухиляються від навчання, 100 % охоплення дітей мікрорайону навчанням.

Учні школи приймали активну участь в міських конкурсах, змаганнях, в багатьох з яких стали переможцями (одержано 5 грамот)

Вся робота колективу висвітлюється на сайтах школи, відділу освіти, міської ради, але не так активно, як цього вимагає час.

За результатами аналізу були з’ясовані й недоліки у виховній роботі:

1. Недостатньою залишається робота з виховання в учнів позитивного ставлення до навчання.

2. Недостатній рівень зв’язку між учителями-фахівцями і класними керівниками.

3. Недостатнє вивчення педагогами індивідуальних особливостей учнів, схильних до порушення морально-правових норм та відсутність чітко продуманого плану роботи з метою виправлення та перевиховання таких учнів.

4. Несистематично відвідуються учні, які перебувають на класному та шкільному обліку.

5. Проводиться недостатня робота:

- щодо виявлення бездоглядних неповнолітніх, неблагонадійних та соціально неспроможних сімей, сімей, які потрапили в складні життєві обставини;

- щодо залучення учнів до занять в гуртках, в першу чергу шкільних.

6. Не завжди класні керівники, вчителі, практичний психолог контролюють взаємовідносини в класах, що призводять до конфліктних ситуацій, яких можна було уникнути.

7. Не всі класні керівники використовують в своїй роботі ІКТ, інтерактивні методи, не залучають до проведення профілактичної роботи лікарів та спеціалістів.

8. Потребують удосконалення:

- система роботи зі здібними учнями щодо їх творчого розвитку та підготовки до участі в міських, обласних та всеукраїнських заходах;

- робота педагогів з виховання в учнів ціннісного ставлення до праці, людей, мистецтва;

- робота батьківських комітетів класів.

Заступник директора з ВР                                                  Н.О.Зубкова

Пошук

Погода

Календар

Архів записів

Copyright MyCorp © 2019Створити безкоштовний сайт на uCoz